Einhell reparationsservicen

Vi tager hånd om dine reparationer - hurtigt og tillidfuldt!

Einhell reparationsservicen

I Einhell, er vi meget opmærksomme på høj kvalitet og sikkerheden med vores produkter, men det er stadig muligt med en defekt, selvom vi laver tjek. Så du kan fortsætte arbejdet i værkstedet eller haven med projekter, så hurtigt som muligt, vi vil supportere dig hvordan end vi kan.

A man writing something down on a piece of paper.
Hurtigt og nemt ansøg om reparation online
A man using an Einhell tool.
Reparer af Einhell teknikere
A person handing over a package to another person.
Gratis afhentning og fragt ved garantisager

Reklamation under garanti

Hvis du opdager en defekt inden for garantiperioden på din enhed, kan du klage over din enhed. Så kan du blot sende varen retur til os via vores reparationsservice. Vi tilbyder også en indsamlingsservice for store og omfangsrige enheder. Begge tjenester er tilgængelige online. For alle gyldige reklamationer inden for garantiperioden* er vores service helt gratis og inkluderer alle omkostninger forbundet med afhentning, returnering, reparation og erstatningsomkostninger.

Reparation af enheder uden for garantien

Vi tilbyder også vores praktiske reparations- og returneringsservice for enheder, der ikke længere er inden for garantiperioden. Efter at have tjekket din enhed, vil du på forhånd modtage et prisoverslag for reparationen af din enhed. Omkostningerne til afhentning eller forsendelse vil blive opkrævet hos dig sammen med reparationsomkostningerne.

* Vigtig information:

- Garantien anses kun for gyldig, hvis alle krav som defineret i garantibetingelserne er opfyldt.
- Skader forårsaget af forkert brug, herunder hændelige skader forårsaget af sten, sand eller støv, brug af magt eller andre ydre påvirkninger, samt brug i kommercielle miljøer, er ikke dækket af garantibetingelserne.
- Vi forbeholder os retten til at returnere enheden til dig, hvis vi efter inspektion konstaterer, at der ikke er nogen fejl. I dette tilfælde vil vi debitere dig for omkostningerne til logistik og inspektion. Kundeserviceteamet vil informere dig om denne proces.

Trin for trin for at reparere din enhed

laptop with checks

Tilmeld dig eller log ind som gæst

Hvis du allerede har en MyEinhell-konto, skal du blot logge ind med dine loginoplysninger. Hvis du ikke har en brugerkonto endnu, kan du registrere dig nu eller blot logge ind som gæst.

Indsend en reparationsanmodning

For at anmode om en reparation skal du udfylde en formular med dine personlige oplysninger. Søg efter den enhed, du vil klage over i vores system ved hjælp af serienummeret eller varenummeret, og registrer det i din anmodning. Herefter giver du yderligere oplysninger om købspris og købsdato og beskriver problemet, hvorfor du ønsker at klage over varen.

icon formular
icon package

Returner en vare

Efter registrering, pak varen og send den tilbage til os. Alternativt kan vi også organisere en opsamling for dig, hvis det er en større eller omfangsrig vare. Vi vil holde dig orienteret om status for din reparationsanmodning.

A smiling woman working at an office desk wearing a headset.

Vores service hotline

Hvis du har spørgsmål om produkterne eller tekniske problemer, bedes du kontakte vores serviceteam.

DK Hotline: +45 32 712 425

Mandag til torsdag: 9:00 - 15:30 
Fredag: 9:00 - 14:00