Einhell reparationsservicen
I Einhell, er vi meget opmærksomme på høj kvalitet og sikkerheden med vores produkter, men det er stadig muligt med en defekt, selvom vi laver tjek. Så du kan fortsætte arbejdet i værkstedet eller haven med projekter, så hurtigt som muligt, vi vil supportere dig hvordan end vi kan.
Reklamation under garanti
Hvis du opdager en defekt inden for garantiperioden på din enhed, kan du klage over din enhed. Så kan du blot sende varen retur til os via vores reparationsservice. Vi tilbyder også en indsamlingsservice for store og omfangsrige enheder. Begge tjenester er tilgængelige online. For alle gyldige reklamationer inden for garantiperioden* er vores service helt gratis og inkluderer alle omkostninger forbundet med afhentning, returnering, reparation og erstatningsomkostninger.
Reparation af enheder uden for garantien
Vi tilbyder også vores praktiske reparations- og returneringsservice for enheder, der ikke længere er inden for garantiperioden. Efter at have tjekket din enhed, vil du på forhånd modtage et prisoverslag for reparationen af din enhed. Omkostningerne til afhentning eller forsendelse vil blive opkrævet hos dig sammen med reparationsomkostningerne.
- Garantien anses kun for gyldig, hvis alle krav som defineret i garantibetingelserne er opfyldt.
- Skader forårsaget af forkert brug, herunder hændelige skader forårsaget af sten, sand eller støv, brug af magt eller andre ydre påvirkninger, samt brug i kommercielle miljøer, er ikke dækket af garantibetingelserne.
- Vi forbeholder os retten til at returnere enheden til dig, hvis vi efter inspektion konstaterer, at der ikke er nogen fejl. I dette tilfælde vil vi debitere dig for omkostningerne til logistik og inspektion. Kundeserviceteamet vil informere dig om denne proces.
Trin for trin for at reparere din enhed
Tilmeld dig eller log ind som gæst
Hvis du allerede har en MyEinhell-konto, skal du blot logge ind med dine loginoplysninger. Hvis du ikke har en brugerkonto endnu, kan du registrere dig nu eller blot logge ind som gæst.
Indsend en reparationsanmodning
For at anmode om en reparation skal du udfylde en formular med dine personlige oplysninger. Søg efter den enhed, du vil klage over i vores system ved hjælp af serienummeret eller varenummeret, og registrer det i din anmodning. Herefter giver du yderligere oplysninger om købspris og købsdato og beskriver problemet, hvorfor du ønsker at klage over varen.
Returner en vare
Efter registrering, pak varen og send den tilbage til os. Alternativt kan vi også organisere en opsamling for dig, hvis det er en større eller omfangsrig vare. Vi vil holde dig orienteret om status for din reparationsanmodning.
Vores service hotline
Hvis du har spørgsmål om produkterne eller tekniske problemer, bedes du kontakte vores serviceteam.
DK Hotline: +45 32 712 425
Mandag til torsdag: 9:00 - 15:30
Fredag: 9:00 - 14:00